wtorek, 16 stycznia 2018

Ikary 2018







    13 stycznia br. w Bielskim Centrum Kultury odbyła się ceremonia rozdania Ikarów. Tym razem była ona dla mnie szczególna,  gdyż decyzją Kapituły i Prezydenta Miasta Jacka Krywulta, zostałem wyróżniony nominacją do tej najważniejszej nagrody przyznawanej w dziedzinie kultury w Bielsku-Białej.
   Każde wyróżnienie i nagroda cieszy. Jednak zupełnie inny wymiar ma ona, gdy dostaje się ją „u siebie”. Z tego powodu raz jeszcze dziękuję za dostrzeżenie mojej osoby i nagrodzenie. Tym bardziej, że w ubiegłym roku obchodziłem 25 lecie mojej pracy twórczej, które uczciłem wydaniem 20 mojej książki.
   W tym miejscu, chciałbym bardzo serdecznie, raz jeszcze podziękować wszystkim Państwu za to, że czytacie moje artykuły, uczestniczycie w spotkaniach i kupujecie moje książki jak również za wszystkie dyskusje, które sprawiają, że mam ogromną motywacje do dalszej pracy.
   Jacek Kachel






2 komentarze: